Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Morrn Allihopa!

Av Otto 'Chico' Boström - 3 november 2010 10:06

Morgon, ibland är man uppe tidigt, ibland sent. Är man uppe tidigt brukar det vara av följande orsaker:

Ett job som man ska gå till

Skolan

Man vill spela

Man vill se på TV

Man vill få ett ligg

Eller komma iväg från nattens ligg

Att komma upp sent är nog en av de bästa sakerna som finns. Bara ligga och halvsova i sängen. Oftast brukar det vara när det är höstlov. Vilket det är nu! :D


När jag gick upp idag blev jag mött av följande sak: Ingenting. Alla var ute med hunden.
Lite tråkigt då man faktiskt ser fram emot att träffa den söta lilla hunden. Ska se om jag har någon bild på honom..

  Där har vi den :D. Där ser vi min hund som heter Chico, en Lagotto Romagnolo. Som skäller ut över det vackra skånska landskapet från toppen av Kullaberg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Otto 'Chico' Boström - 31 maj 2011 18:55

Än en gång har jag valt att återvända till att skriva blogg. I tid till sommarn också, kanske lite saker att lägga opp som någon är intresserad av? :3 Umm. Mycket har hänt, antar jag. Det mesta är spel-saker, inget särkilt annars :P Kommer att bö...

Av Otto 'Chico' Boström - 11 februari 2011 19:05

Title say it all, folks. Ska lana och är trött som fan... Ska streama CoD4 och sedan nörda det, sedan vid midnatt så avinstallerar vi det och lirar WoW RolePlay istället ;3 Får tillbaka lite utlånade grejor ;D och sedan ska vi skjuta kaniner i fö...

Av Otto 'Chico' Boström - 10 februari 2011 18:35

Tjenare, sjukt uttråkad är man. Ska till morsan imorgon och det är Ett helvete där. Garry's Mod e tillräckligt buggat för att man ska kasta datorn ut genom fönstret. Annars är det bra, börjat att spela Playstation 3 igen (Yipee). Möblerar om rummet l...

Av Otto 'Chico' Boström - 8 februari 2011 19:49

Well, guess who is back?! Jah, bara Otto, who gives a shit? No-one? Yah, whuteva. Har nästan fattat vad man ska ha Facebook's chatruta till, fuck yeah. Och för alla er som inte vet angående facebook. Tredje världskriget kommer vara på grund av en...

Av Otto 'Chico' Boström - 6 november 2010 17:02

Tjo! Idag har jag varit med morsan på väla mellan 14.00 och 17.00. Det var lite tråkigt, jag skulle bara kolla priset på spelet Brink men mamma gick igenom ALLA affärer för att hitta något, vet inte vad :p. Köpte en ny ryggsäck som skulle fungera...

Presentation


Otto 'Chico' Boström

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards